Welkom op de supportpagina van Ticket Team. Wij zijn de ticketprovider van deze locatie. We helpen je graag met al je ticketgerelateerde vragen en verzoeken!
Neem voor inhoudelijke vragen contact op met de locatie zelf (denk aan vragen zoals “Is er een parkeerplaats?” of “Is de locatie rolstoelvriendelijk?”).
Veelgestelde ticketvragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op je vraag er toch niet bij, neem dan contact met ons op via de contactgegevens onderaan deze pagina.
Moet ik mijn tickets printen? Of mag ik deze op mijn smartphone bij binnenkomst laten zien?
Het is niet nodig om de tickets te printen. Deze kunnen gewoon op een smartphone bij binnenkomst worden getoond en gescand. Net zo gemakkelijk en het scheelt heel veel papier! Zorg ervoor dat bij het scannen de schermhelderheid op maximaal staat.
Ik kan de dag en/of tijd waarop ik wil langskomen niet selecteren. Zijn er geen tickets meer beschikbaar?
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- 1. De locatie is gesloten. Kijk voor actuele openingstijden op de website van CORPUS ‘reis door de mens’.
- 2. De tickets zijn uitverkocht. CORPUS werkt met een maximaal aantal beschikbare tickets, waardoor het kan dat het gewenste tijdslot niet meer beschikbaar is. Het systeem geeft altijd de actuele beschikbaarheid door. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.
- 3. De tickets zijn nog niet te bestellen. Ons advies is om de ticketstraat regelmatig in de gaten te houden.
Ik ben mijn tickets kwijt of heb mijn tickets niet ontvangen … wat moet ik doen?
Kijk altijd eerst even of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven. Het kan ook zijn dat de e-mail in de ongewenste email, spamfolder of in een andere emailmap terecht is gekomen. Mocht de email met de tickets niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op via de contactgegevens onderaan deze pagina.
Ik ben niet op tijd voor mijn tijdslot. Wat moet ik doen?
Voor deze vraag verwijzen we je graag naar de veelgestelde algemene vragen op de website.
Ik heb vragen die niet gaan over mijn online gekochte tickets.
Als je vraag niet gaat over online tickets of het online aankoopproces, willen we je verzoeken om te kijken bij de veelgestelde algemene vragen op de website.
Mocht je hier ook niet het juiste antwoord vinden, dan adviseren we je om contact op te nemen met de afdeling klantenservice van CORPUS ‘reis door de mens’.
Zijn er tickets beschikbaar aan de kassa bij CORPUS ‘reis door de mens’?
Wij raden aan om je tickets online te kopen, mocht dit niet lukken neem dan contact op met de afdeling klantenservice van CORPUS ‘reis door de mens’.
Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Je kunt ons bereiken tijdens kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 15.00 uur) via telefoonnummer 0252-707588 of stuur een e-mail naar servicedesk@ticketteam.nl.