Veelgestelde vragen

Hier vind je de veelgestelde vragen over de educatieve attractie, tickets, parkeren en groepen & onderwijs.

Voor wie is CORPUS geschikt?

Vanaf welke leeftijd is CORPUS ‘reis door de mens’ geschikt?

Last van hoogtevrees, claustrofobie of epilepsie?

Zijn assistentiehonden toegestaan in de CORPUS?

Mag ik met een pacemaker de 'reis' maken?

Kan ik met een rolstoel of een rollator CORPUS bezoeken?

Vragen over online tickets

Moet ik van tevoren altijd reserveren?

Ik ben nog in het bezit van tickets uit 2020 of 2021. Zijn deze nog geldig?

Ik heb een voucher met kortingscode, hoe boek ik een ticket met tijdslot?

Kan ik mijn Museumkaart gebruiken bij CORPUS?

Ik heb tickets geboekt, maar ik kan niet met het hele gezelschap komen, wat nu? 

Hoe kan ik mijn online ticket omboeken naar een andere dag of tijd?

Krijg ik mijn geld terug als ik niet kom opdagen of te laat arriveer?

Parkeren

Wat kost parkeren bij CORPUS?

Kan ik van tevoren een uitrijkaart afrekenen?

Is er altijd genoeg plek in de parkeergarage?

Kan ik de auto de hele dag laten staan?

Zijn er bij CORPUS laadpalen voor elektrische auto's?

Groepen & onderwijs

Kan ik mijn school- of groepsbezoek annuleren of verplaatsen?

Waar vind ik de huisregels?

Faciliteiten

Is er air condition in CORPUS?

Zijn er kluisjes aanwezig in CORPUS?

Is er een garderobe in CORPUS?

De attractie

In welke talen wordt de 'reis door de mens' aangeboden?

Als ik later op de dag de 'reis' maak, heb ik dan nog genoeg tijd?

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoek?

Eten & drinken

Last van een gluten-, lactose- of een andere voedselallergie?

Mag er in CORPUS eigen eten en drinken worden genuttigd?

Overige vragen

Is het toegestaan om mijn huisdier mee te nemen naar CORPUS?

Krijgt een begeleider van iemand met een beperking korting?

Koop direct je tickets en beleef de 'reis door de mens'

Koop tickets

Volg ons op social media